Megkönnyítjük a védekezésben résztvevők munkáját!
A veszélyhelyzet fennállása óta a tevékenységünkkel összefüggő manuális ügyintézés országszerte kisebb fennakadásokkal szinte minden téren működik. Ennek ellenére a Vámtanácsadó elektronikus csatornáin keresztül továbbra is lehetőség van a gördülékeny ügyintézésre, általában maximum 45 percet vesz igénybe így a vámkezelés.

A korábban fennálló korlátozások továbbra is érvényben vannak, de a járvány miatt kialakult helyzet az import forgalomra nincs jelentős hatással, export téren viszont jó néhány áru korlátozás alá esett, ilyenek például az alapvető élelmiszerek.
A változások és a járvány ellenére a vállalkozásunk, a Vámtanácsadó szolgáltatásait továbbra is zavartalanul igénybe vehetik ügyfeleink. Szükség esetén – például Olasz-vagy Spanyolországból érkező szállítmányok esetén – a kamionok rakterét ózonnal fertőtlenítjük, így is csökkentve a vírus terjedését.
Az egészségügyi havaria helyzetre válaszul március harmadik hetétől kezdve a vírus terjedésének megelőzésével kapcsolatos ügyintézésekkel soron kívül foglalkozunk. Ilyenek a tarifális szolgáltatások, a költség kalkulációk, vagy a konkrét vámügyintézés, amelyek biztosítják a szállítmányok lehető leggyorsabb mozgását, hogy a felszerelések minél előbb eljussanak rendeltetési helyükre. Az elmúlt napokban így adtunk azonnali tarifális segítséget egy orvostechnikai eszközöket forgalmazó ügyfelünknek, aki a Magyar Kormány megrendelésére 10.000db COVID-19 gyorsteszt importját valósította meg.